Succesvol Golftoernooi op 9 juni

60 deelnemers en een prachtige dag en super opbrengst!

Hoog Keppel. Op 9 juni longsleden vond voor de 15e keer het Kiwanis Golftoernooi plaats. Ook deze editie werd weer georganiseerd op de Keppelse Golfclub in Hoog Keppel. Een fijne baan waar de Kiwanis een graag geziene gast zijn.

Deze editie stond in het teken van Stichting Het Vergeten Kind die zich hard maakt voor kinderen in lastige thuissituaties of die door armoede, verslaving of geweld, voor hun eigen veiligheid uit huis geplaatst moeten worden. 'Het Vergeten Kind is een doel dat uitstekend bij de Kiwanis past', aldus een van de organisatoren Gysbert Wind. Kiwanis zet zich wereldwijd in voor kinder gerelateerde projecten.

De opkomst van deze dag was minder dan vorige edities maar dat mocht de pret niet drukken. Ongeveer 60 deelnemers sloegen af en zorgden gezamelijk voor een gezellige dag én natuurlijk een mooi bedrag voor het goede doel. De opbrengsten waren ongeveer 7300 euro en samen met de opbrengsten van een eerder georganiseerd 80's dance feest kan er straks een cheque overhandigd worden van 10.000! Echt een topprestatie!

/imagecache/lg/uploads/2023/11/golftoernooi-23.JPG