Giro di Kiwanis 2016

Op 21 en 22 mei hebben de leden van de Kiwanis club de Liemers de eerste twee etappes van de Giro ‘d Italia in de regio Arnhem en Nijmegen gefietst. We hebben dit evenement omgedoopt tot “Giro di Kiwanis”. Verschillende afstanden stonden op het programma, maar uiteindelijk ging het om het goede doel dat we met deze actie hebben gesteund, de verschrikkelijke ziekte ALS.

Wat steunen we?
Met deze activiteit steunen we ALS om onderzoek te kunnen doen naar het ontstaan van en de behandeling van ALS.

• Onderzoek naar het ontstaan van ALS
  • Onderzoek naar nieuwe medicijnen
  • Onderzoek naar verschillende behandel methodes

Bedankt donateurs!
Vele vrienden, familie leden en andere betrokkenen hebben de fietsers individueel of als groep gesponsord. Hierdoor werden wij geholpen een mooi bedrag op te halen en maakten ze zelf kans op mooie prijzen! De prijswinnaars zijn tijdens de jaarlijkse Kiwanis BBQ uit de hoge hoed getrokken. Hieronder staan de prijswinnaars! Er zal contact met de winnaars worden opgenomen.

• Rondvlucht helikopter vanaf Lelystad, 20 min met 3 personen, gewonnen door Marcel Ritt
  • Etentje Raedthuys Duiven twv 250 Euro, gewonnen door Ruud Groot
  • 4 kaarten voor Rob de Nijs, gewonnen door Jacco Reuling
  • Elektrische tandenborstel, door Koen Jansen