Mobieltjes actie voor Stichting Opkikker

Stel dat je te horen krijgt dat jouw kind heel erg ziek is. Het zal je maar overkomen! Vanaf dat moment staat jullie wereld op z’n kop. Dan is elk lichtpuntje – hoe klein dan ook – echt heel erg belangrijk. Precies dat is wat Stichting Opkikker doet: lichtpuntjes bieden, zodat gezinnen met een langdurig ziek gezinslid weer de kracht en energie vinden om door te gaan.

Stichting Opkikker biedt gezinnen met een ernstig ziek kind een Opkikkerdag aan. Ze ontzorgen hen een hele dag lang met een super tof activiteitenprogramma dat helemaal is afgestemd op de wensen en interesses van álle gezinsleden. Een groots feest, helikoptervluchten, mee rijden in stoere auto’s of verkleed als echte prinses rondgereden worden in een echte koets: niets is te gek! Jaarlijks worden wel 2000 gezinnen ontvangen op deze Opkikkerdag. Maar om dit mogelijk te maken is geld nodig.

Help daarom mee om oude mobieltje, tablets en lege cartridges in te zamelen voor Stichting Opkikker! Ze worden goed gerecycled, eventuele achtergebleven persoonsgegevens op data dragers (zoals mobieltjes en tablets) worden vernietigd door deskundige gecertificeerde bedrijven, en de Stichting Opkikker ontvangt voor iedere telefoon of cartridge een vergoeding. Dankzij de inzet van enthousiaste inzamelaars zijn de afgelopen jaren al meer dan 800.000 mobiele telefoons ingezameld. Help jij ook mee?

/imagecache/lg/uploads/2024/03/mobieltjesactie-voor-stichting-opkikker.jpg

Waar inleveren?

Kiwanis club de Liemers heeft een aantal inzamelpunten in de Liemers. Namelijk:

• Rebers Boek en Buro - Marktstraat 29, 6901 AK Zevenaar
  • Thoen & Thans - Kerkweg 10, 6905 AW (Oud)Zevenaar
  • Prive adres Fam. Wind - Noordeinde 88, 6901 EC Zevenaar

Het is ook mogelijk om oude mobieltje, tablets en lege cartridges te verzamelen en op 14 juni bij de Keppelse Golfclub in Laag Keppel langs te brengen. Wij organiseren daar op die dag het jaarlijkse Kiwanis Golftoernooi t.b.v. Stichting Opkikker en de Voedselbank.

Per post versturen kan ook naar Kiwanisclub Zevenaar de Liemers p/a. Noordeinde 88, 6901 EC Zevenaar.

Laten ophalen?

Oude mobieltje, tablets en lege cartridges laten ophalen kan ook! Stuur dan een mail naar inzamelactie@kiwanisclubdeliemers.nl. We plannen dan een ophaalmoment met u in.

Namens Stichting Opkikker, bedankt!