Handen uit de mouwen voor Kinderboerderij Rosorum

Serviceclub Kiwanis Zevenaar – De Liemers heeft op zaterdag 9 april a.s. een dag geholpen op Kinderboerderij Rosorum in Zevenaar. Doel was de kinderboerderij weer helemaal klaar te maken voor het nieuwe seizoen dat met Pasen weer was begonnen.

Naast het organiseren van projecten voor goede doelen, wil Kiwanis ook actief in de maatschappij staan. Een aantal keren per jaar wordt daarom door een groot deel van de leden de handen uit de mouwen gestoken en worden z.g. doe-projecten uitgevoerd. Deze keer zal dat dus bij kinderboerderij Rosorum zijn.

De werkzaamheden zullen onder andere bestaan op het weer op orde brengen van de speeltuin, het uitvoeren van verschillende kleinere reparaties en de uitbreiding van de eendenvijver.

Het streven is om samen met de vrijwilligers van de Kinderboerderij er weer een mooi geheel van te maken voor het nieuwe seizoen!