Kiwanis de Liemers Zevenaar Golftoernooi

Golftoernooi 2024

Op 14 juni aanstaande wordt het traditionele Kiwanis Golftoernooi weer georganiseerd op de Keppelse Golfclub in Laag Keppel.

Inmiddels de 16e editie al weer waarmee geld wordt opgehaald voor het goede doel. Dit jaar gaan de opbrengsten naar Voedselbank Zevenaar en Stichting Opkikker.

Voedselbank Zevenaar

Het doel van de voedselbank Zevenaar is het bestrijden van (verborgen) armoede in de gemeente. Ze doet dit door het inzamelen van overschotten van voedsel die anders vernietigd zouden worden en dit kosteloos uit te delen aan mensen die (tijdelijk) geen middelen hebben om zelf voedsel aan te schaffen.

In overleg met de Voedselbank Zevenaar wil Kiwanis club Zevenaar De Liemers voor de
kinderen van de ouders die gebruik maken van de voedselbank een vakantiepakket
samenstellen, momenteel gaat dat om meer dan 70 kinderen!

Daarnaast wil de Kiwanis club voor zoveel mogelijk kinderen uit dezelfde doelgroep een dagje uit verzorgen. Iets wat voor hen niet vanzelfsprekend is.

Stichting Opkikker - Een opkikker voor het gehele gezin

Stel dat je te horen krijgt dat jouw kind heel erg ziek is. Het zal je maar
overkomen! Vanaf dat moment staat je wereld letterlijk op z’n kop. Dan is elk lichtpuntje – hoe klein dan ook – echt heel erg belangrijk. Precies dat is wat Stichting Opkikker doet: lichtpuntjes bieden, zodat gezinnen met een langdurig ziek gezinslid weer de kracht en energie vinden om door te gaan.

Voor Stichting opkikker wil Kiwanis club Zevenaar De Liemers een bijdrage leveren door
enerzijds het inzamelen van lege toners, lege Cartridges, oude mobiele telefoons en tablets en anderzijds het doneren van een deel van de opbrengsten van het Kiwanis Golftoernooi aan de Stichting.

De Golfdag zelf

Het traditionele Kiwanis Goltoernooi wordt weer gehouden op de Keppelse Golfbaan in Laag Keppel. De baan is serieus onderhanden genomen en de route is aangepast waardoor er minder gelopen hoeft te worden. De prachtige nieuwe hole 10 met uitdagende punchbowl-green en nieuwe hole 17 zullen tegen die tijd vrijgegeven zijn en hole 9 en 18 zijn omgedraaid.

Goed weer is besteld en de dag zal worden aangekleed met catering in de baan en een geweldige BBQ verzorgd door De Heeren in het clubhuis.

Zet 14 juni in de agenda, deel deze link met uw (golf)vrienden, zakelijke relaties, collega's en familie en schrijf je nu in!

Schrijf nu in via deze link!

Sponsor worden?

Kunt u niet golfen deze keer, maar wilt u wel bijdragen aan dit goede doel? Of wilt u als bedrijf sponsor worden? Klik dan hier voor de sponsormogelijkheden of stuur een mail naar golftoernooi@kiwanisclubdeliemers.nl.